maandag 19 oktober 2009

Los Guindos!

Sinds vorige vrijdag terug van los guindos, een plaats met supermooie natuur in de provincie van cordoba!
Ik was met cuarto, het voorlaatste jaar op school en had niet zoveel zin om te gaan omdat ik daar niemand kende maar het was SUPERSUPERSUPER!
Het leek een beetje op een scoutskamp in een grote hut, allemaal tesamen, Wat we daar deden was heel veel wandelen in de natuur en spellen spelen!!
Vorige zondag zijn we vertrokken om 1 uur snachts en kwamen daar smorgends aan.. In totaal waren we met 26, het duitse meisje was ook mee en we werden in 4 groepen verdeeld die heel de week samen de spellen moesten doen en op het einde van de week werd er een winnaar uitgekozen!
Alle dagen gingen we dus wandelen in supermooie natuur, het deed me denken aan mijn kamp in italie met de scouts waar we ook langs een riviertje moesten wandelen. De tweede dag stopten we even waar we konden zwemmen, het was warm maar het water superkoud, dus wou ni gaan, maar toen begonnen enkelen te springen van een hoge rots en dat gaf me superveel zin om dat ook te doen, dus dan dacht ik, we doen maar is zot, hoeveel keer ga je in argentinie van een rots kunnen springen, en dan vonden die dat allemaal supergraaf uiteraard haha, en begonnen ze belgaaaaaaa belgaaaaa te zingen haha. dus mijn ego werd nog maar eens gestreeld hah!
Ook tijdens de spellen ging ik gewoon neer vant lachen da was allemaal supergrappig, moest ook dingen uitbeelden in het spaans enzo!!
Er waren 7 jongens mee, en ik heb nog nooit zoveel jongens samen gezien die van smorgens tot savonds perverte mopjes maken, maar die je uiteraard echt wel doen lachen!!!!!
Nee, heb me echt super nieuwe vrienden bijgemaakt!!! zot leuk was het!
De voorlaatste avond was het verkleedavond, en was ik als hippie verkleed omdat ik niets anders had gevonden haha.. er was een bikinicontest en van mijn groep had een jongen zich verkleed in bikini super grappig!
De laatste avond was er een kampvuur waar de winnaar werd uitgekozen, en wij waren 3e vn de 4 hah. Ook mocht ieders iets zeggen en het werd super emotioneel, iedereen begon te wenen, echt supermooie dingen werden er gezegd. De hoofdleerkracht feliciteerde de duitse en mij en zei dat hij zich nooit zo snel zou kunnen integreren in een groep, dat deed me ook nog wel iets!!
Toen was het al vrijdag, het is echt voorbijgevlogen die vier dagen.
Zaterdag had ik een verjaardagsfeest van een vriendin die 18 werd, echt super tof!! kei lekker eten en er kwam een komediant die ook super grappig was...
Alles loopt hier dus op wieltjes, en ben hier al bijna drie maand. ik kan het niet geloven!
dikke kus aan allen! Bedankt aan degenen die mij nieuws geven!!

2 opmerkingen:

  1. You crazy girl !!!!
    Geniet er super hard van! Maar dat is precies niet echt een probleem é :)

    xx
    Nath (poutre de noix)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha! ge denkt ook nog soms aan ons, en ons superkamp, goed zo..
    Das natuurlijk moeilijk te vergeten. hehe
    Der komen psies alleen maar meer onvergetelijke ervaringen bij, fantastisch!
    Life tastes good, geniet ervan!
    Xx zib

    BeantwoordenVerwijderen