zondag 24 januari 2010

Brasiiiiiil - 6 maand

Daaagdagdagdagdagdagdagdaaaaaaaaag,
jaa ook in het spaans begin ik een echte kwebbel te worden hihi, want vandaag is het 6 maand geleden dat mijn vlucht in argentinie geland is, en moet zeggen ik zou zeggen dat het drie weken geleden was... alles is zo snel gebeurd, en het gaat zo snel, binnen 5 maand ben ik al terug thuis, er zijn nog zoveel dingen dat ik moet zien en moet beleven, al vele onvergetelijke momenten meegemaakt, en vrienden voor het leven heb ik er dan ook weer bij...

Momenteel vertoef ik op vakantie in brazilie, en zit zo rood als een tomaatje voor het computerscherm, want slimme manoe was haar zonnecreme vergeten en dan dacht ze zoveel te beter, dan zie ik er een beetje bruiner uit, wel een beetje roder is het geworden, en binnen drie dagen gegarandeerd een beetje witter van het vervellen, maar ja das is eigen schuld dikken bult, zoals ze in mijn belgie, dat ik af en toe wel mis, zeggen...

er is weer heel wat gebeurd in deze tijd, goede en slechte dingen, maar ik blijf nog altijd dezelfde, en heb geen problemen met niemand..

Kerstmis was dan weer iets verschillend, het was hier warm, en bij jullie zeer koud met sneeuw, heb ik dan goed verstaan dat ik een witte kerst heb gemist?? kan ik nou echt is niet geloven hoor!! haha. kerstmis eten ze samen met de familie en dan gaat iedereen uit, sommige straten worden gesloten en er was een band aan het spelen en iedereen aan het dansen op straat, was zeer fijn, en uiteraard iedereen ook heel zat, nieuwjaar zelfde grapje, wordt steeds eerst met de familie gegeten en afgeteld, nooit heb ik zoveel vuurwerk samen gezien, zelfs de armsten sprokkelen de laatste centen bijeen, om toch maar een vuurpijl af te schieten om mee te feesten, echt ongelooflijk!! daarna komen de vrienden samen en gaan ze uit met natuurlijk een aardige dosis alcohol, maar daar heb ik uiteraard niets op tegen!!! hihi

Er is wat gebeurd in mijn vriendengroepje, een gekke is wat dingen over mij beginnen vertellen die helemaal niet waar waren, en dat tegen mijn zus, ze wou ons dus doen ruzieen. daardoor was het allemaal slecht met mijn zus hier, maar heb gevraagd wat er met haar gebeurde, heeft alles uitgelegd en de twee wenend als een baby zijn we te weten gekomen wat er gebeurd is, en uiteraard is alles nu dik dik in orde, dat zijn dingen die gebeuren, op zon momenten heb jet uiteraard wat moeilijker, maar al een geluk was dat allemaal snel voorbij!!

Vanaf nu gaan we ook elke vrijdag naar een disco in een ander dorpje, la fonda, zoals sommigen mss de fotos op facebook hebben gezien, en het is echt super, je leert superveel mensen kennen en de muziek is er ook top!!!

Voor de rest hier in brazilie zijn we woensdag aangekomen, twee volle dagen met de auto rijden, het was eerst slecht weer, vandaag eerste mooie dag en ben dus hard verbrand, we blijven hier tot de 3e febr, zodat we tegen de vrijdag 5e in chabas zijn zodat we terug naar la fonda kunnen hehe.. net die twee datums verjaardag van mijn twee lieve zussen, ik hoop dat ik hen kan bellen en zo niet; un tres bon annif deja a vous deux mes soeurettes bien adorees, je vous aime et vous me manquez bien bien fort..

Veel mensen vragen me ook hoe mijn liefdesleven er hier uit ziet, dat zijn natuurlijk altijd de pikante details, maar ik moet jullie allemaal goed teleurstellen, manoetje blijft single, het zal al moeilijk genoeg zijn om naar belgie terug te keren en dit leventje te missen, een vriendje erbij kan ik wel missen!!!

Degenen die nog de laatste loodjes hebben, veeeeeeeeeel succes, de andere die op vakantie gaan of al op vakantie zijn geweest veel plezier of ik hoop dat het leuk was.. en voor de anderen, blijf gewoon uw tof leventje volgen!!!

ik stuur jullie allemaal vele vele vele zoenen!!! en ben al goed goed over de helft, binnen vijf maandjes ben ik terug om jullie lastig te valen!!!

Hasta luegooooo!

1 opmerking:

  1. hey manoe!
    goed om te weten dat het in Argentinie goed gaat :-).
    Ik zie ook dat je net zoals mij jouw blog dagdagelijks bijhoudt hahahaahah :-). Ik denk dat ik op mijn blog al mijn bloglezers verloren ben.

    Tot binnen 4 maanden :-). Die brazilianen zijn lichtgevoelig wat betreft Argentinie op het WK :-) hahaah dat gaat waarschijnlijk ook een feest zijn in argentinie het WK

    Christophe(Brazilie)

    BeantwoordenVerwijderen